۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

دل نوشته چهارم

  
بی قراریهای پسرانه 
  
به نام حق 
سلام به همه دوستان گل 
 چقدر دل تنگش بودم 
خیلی وقت بود که ندیده بودمش!
همیشه وقتی صداش به گوشم می رسید می رفتم طرفش 
خیلی دوسش دارم ... 

امروز بعد مدتها بارون اومد...
خیلی احساس خوبیه وقتی زیر بارون تنها قدم می زنی 
مخصوصا وقتی یه چتر دستت باشه و صدای قطره های بارون رو روی چتر بشنوی 
وای خدا چقدر لذت بخشه...
  



اينكه جهت باد به كدام طرف است مهم نيست  
مهم اين است كه تو بادبان را به كدام طرف مي چرخاني.
   
 

  يه روز وقتي به گل نيلوفر نگاه مي کردم  
ترس تموم وجودمو برداشت که شايد منم يه روزمثل گل نيلوفر تنها بشم.  
سريع از کنار مرداب دور شدم.  
حالا وقتي که ميبينم خودم مرداب شدم دنبال يه گل نيلوفر مي گردم که از تنهايي نميرم  
و حالا مي فهمم گل نيلوفر مغرور نيست اون خودشو وقف مرداب کرده.




 ما به کساني عشق ورزيديم 

که هيچوقت؛باران خيسشان 

نکرده بود 

شاید شبي؛ 

زير ريزش اشکهايمان 

غرق شدند 

  
 شبي از پشت يك تنهايي نمناك و باراني تو را با لهجه ي گل هاي نيلوفر صدا كردم.
تمام شب براي باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهايت دعا كردم.
پس ازِ يك جستجوي نقره اي در كوچه هاي آبي احساس تو را از بين گل هايي كه در تنهايي ام روييد با حسرت جدا كردم
و تو در پاسخ آبي ترين موج تمناي دلم گفتي دلم حيران و سرگردان چشماني ست رويايي
و من تنها براي ديدن زيبايي آن چشم تو را در دشتي از تنهايي وحسرت رها كردم
همين بود آخرين حرفت و من بعد از عبور تلخ و غمگينت حريم چشمهايم را به روي اشكي از جنس غروب ساكت و نارنجي خورشيد وا كردم
نمي دانم چرا رفتي؟
نمي دانم چرا ، شايد خطا كردم
و تو بي آن كه فكر غربت چشمان من باشي
نمي دانم كجا ، تا كي ، براي چه ،
ولي رفتي و بعد از رفتنت باران چه معصومانه مي باريد
نمي دانم چرا ؟ شايد به رسم و عادت پروانگي مان باز براي شادي و خوشبختي باغ قشنگ آرزوهايت دعا كردم...!!.


 يک نفر... يک جايي... تمام رؤيايش لبخند توست  
زماني که به تو فکر ميکنه احساس ميکنه که زندگي واقعا با ارزشه  
پس هر گاه احساس تنهايي کردي اين حقيقت رو به خاطر داشته باش.


  
 دوستان گل و همراهان همیشگی بی قراریهای پسرانه 
خوب بازم ما رفتیم قاطی نخاله ها 
ولی این دفعه علی رقم میل باطنیم مجبور به ترک سرورهای ایرانی شدم:( 
امیدوارم بتونیم تو این سرور بیگانه ولی قدرتمند و مطمئن در کنار هم بمونیم. 
قسمت نظرات بلاگر زیاد جالب نیست برای همین نظرات را طوری دیگه قرار دادم که شما دوستان می توانید با کلیک بر روی نظرات در انتهای هر پست نظر خودتون رو مطرح کنید .
از کسایی که منو همراهی می کنند بسیار ممنونم .


راستی برای دیدن پست های قبلی وبلاگ باید در قسمت بایگانی وبلاگ که در ردیف سمت راست می باشد بر روی فلشهای محدوده زمانی مشخص شده که در نظر دارید کلیک کنید تا لیست پستهای اون زمان رو ببینید.
همچنین از قسمت انتهایی وبلاگ بر روی پستهای قدیمی تر نیز می توانید کلیک کنید.

بخش پارازیت وبلاگ هم تا چند روز دیگه آماده میشه و در جای خودش قرار می گیره . 
در ضمن دوستان و بازدید کننده ها در جریان باشند که این وب هفته ای ۲ الی ۳ بار بروزرسانی می شود .
< حتما با حضور پر مهرتان من را یاری کنید >
دوستون دارم 
امیدوارم هر جا هستید سالم و سر زنده باشید...
  

بی قراریهای پسرانه