۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

دل نوشته ششم






به نام تنها نوازنده گیتار هستی
سلام

دلم میخواست می تونستم بهت بگم که چی تو دلمه!
ولی می دونم که خودت بهتر میدونی...
آخه این فقط دل من نیست که اینو میگه!
اینم خودت بهتر میدونی...
کاش از وجودت احساس شرم نمی کردم!!!




     گیسوانت در باد
             سرچشمه تمام رودهای زمیننند
                      و سبزی چشمهات
                                سیمای جنگلی ست
                                          که بازوان زمستان را
                                                       شرمنده می کند



شبی خیال تو گفتم ببینم اندر خواب
ولی ز فکر تو خواب آیدم ، خیالست این

درازنای شب از چشم دردمندان پرس
عزیز من که شبی یا هزار سالست این



اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن
و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن!
در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است



روی عکس کلیک کن!


دوستى، فصل قشنگیست پر از لاله سرخ

 دوستى، تلفیق شعور من و توست

 دوستى،رنگ قشنگیست به رنگ خدا

 دوستى، حس عجیبیست میان من و تو





يكي در آرزوي ديدن توست،
يكي در حسرت بوسيدن توست،
ولي من ساده و بي ادعايم ،
تمام هستي ام خنديدن توست...

کاش می تونستم حداقل خندتو ببینم!


تا آپ بعدی...







 نظرات